Feerie de iarna


Nu suport frigul.Din cauza asta urasc iarna.Prefer verile la 45 grade.Insa asemenea imagini,cum mi-a fost dat sa vad azi in jurul meu….mai rar.Absolut superbe.Daca s-ar putea sa vad mai des asemenea peisaje,dar sa imi fie cald cand sunt afara,zau ca as iubi iarna :)))

Si,totusi,asa simt magia Craciunului…………….si imi place 🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

9 gânduri despre „Feerie de iarna

  1. […] Feerie de iarna Sat Dec 18, 2010 21:37 pm Nu suport frigul.Din cauza asta urasc iarna.Prefer verile la 45 grade.Insa asemenea imagini,cum mi-a fost dat sa vad azi in jurul meu….mai rar.Absolut superbe.Daca s-ar putea sa vad mai des asemenea peisaje,dar sa imi fie cald cand sunt afara,zau ca as iubi iarna )) Si,totusi,asa simt magia Craciunului…………….si imi place […]

  2. Aseară ningea ca-n poveşti când am ieşit de la servici. Pentru câteva clipe am avut senzaţia că am dat timpul înapoi cu vreo 40 de ani….

Lasă un răspuns

