Sorcova


Pentru ca m-am saturat sa gasesc aceleasi sorcove in fiecare an prin piete,fara nici un pic de imaginatie,m-am hotarat ca anul asta sa ii fac chiar eu sorcova baiatului meu.Drept urmare,a invatat si poezia si v-o scriu aici exact asa cum o spune el  :))

Urmeaza maine sau poimaine sa ii fac si sorcova Rebeccai,la o scara putin mai mica desigur 🙂

„Tocoda detela

Sa taitzi  sa-ntineitzi

Ca un mal  ca un pal

Ca un til de tandatil

Tale ca piata

Iute ca sadeata

Tale ca fielu

Iute ca otzelu

La anu si la multzi aaaaaaaani!!!!!!!!”

by David Octavian Cuş

14 gânduri despre „Sorcova

  1. […] Sorcova Fri Dec 17, 2010 22:46 pm Pentru ca m-am saturat sa gasesc aceleasi sorcove in fiecare an prin piete,fara nici un pic de imaginatie,m-am hotarat ca anul asta sa ii fac chiar eu sorcova baiatului meu.Drept urmare,a invatat si poezia si v-o scriu aici exact asa cum o spune el  :)) Urmeaza maine sau poimaine sa ii fac si sorcova Rebeccai,la […] […]

  2. 🙂 Sa traiasca si sa fie sanatosi si fericiti sorcovitorii ! :)..in zona mea acest obicei a disparut cam de 3-4 ani..nu mai merge nici un copil cu sorcova…
    problema era ca si atunci cind mergeau nu-i prea primea nimeni..asa ca banuiesc ca a intrat in faliment institutia sorcovitorului public 😦

    1. Multumim frumos Ninu.Nici la noi nu se sorcoveste decat in familie,asa de mentinere a obiceiului.
      Totusi,daca ma gandesc bine,David spune „Sorcova”
      atat de frumos iar Rebecca e atat de dragalasa incat ar face ceva bani impreuna :)))))

  3. Nu e vorba doar de bani, acum e micut dar la anul, poate, o sa mearga si cu uratul si cu sorcovitul. Nu e o rusine, e bine ca cei mici sa nu lase traditiile sa dispara. Sorcova, ti-a iesit. Felicitari!

    1. hehe,era o gluma Constantin.Bineinteles ca nu este o rusine sa lasi copiii sa urmeze traditiile.Chiar mi-e drag.Doar ca sunt prea mici inca pentru a-i lasa sa iasa din casa la 12 noaptea 🙂
      Multumesc frumos pentru felicitari.Se pare ca lucrurile pe care le fac pentru copiii mei imi ies de cele mai multe ori 🙂

  4. Victoria m-am bucurat tare mult sa te vad din nou.Am trecut noua ta adresa.
    La multi ani si numai de bucurii sa ai parte alaturi de familia ta frumoasa.
    Pupici la pitici.

Lasă un răspuns

