Aranjamente de Craciun


 

Anul acesta nu voi mai scoate pomul alb artificial din cutie.In ajunul Craciunului vom pleca la Gaiesti la socrii si cumnatii mei,asa ca nu are rost sa il mai dau jos.Plus ca in casa oricum nu as fi avut loc sa il fac.Daca era loc alta ar fi fost povestea.Acum 2 ani l-am facut pe prispa din fata casei si arata superb.Mai ales ca lasasem instalatiile in priza iar una dintre ele canta melodii de Craciun.

Acum m-am apucat sa fac tot felul de aranjamente din podoabele de pom din cutii.Ca doar nu voi lasa casa neimpodobita.Am pus o instalatie de pom in lamai si aranjamentele le pun pe unde e loc.

Din globuri am facut un ciorchine pe care l-am agatat de galerie.

Pentru ca nu am de unde sa iau crengi de brad,din pacate,am facut o coronita cu ce am avut in casa,pe un suport din plastic de la setul de popice al lui David.

Mam inspirat de pe net si am facut si steaua.Betele de la stea sunt crengi de dud pe care le-am invelit in staniol autocolant.Dupa care m-am uitat la Constantin pe blog si am vazut ca a facut si el ceva cu crengi de dud,doar ca le-a lasat asa cum erau si mi s-au parut mai de efect.O sa incerc sa fac si eu fara sa le mai invelesc in staniol.

Acum am inceput sa ii fac baiatului meu o sorcova.Cand va fi gata o voi posta si pe aceea.

Imi cer scuze pentru calitatea pozelor dar deocamdata nu mai am la dispozitie decat telefonul pentru fotografiat.

9 gânduri despre „Aranjamente de Craciun

    1. Poate de la anul,cine stie.Acum le fac intre 2 tipete de foame,3 discutii cu David ca trebuie sa fie ascultator,15 treburi prin casa si 10 ture de facut ordine :))

Lasă un răspuns

