Budinca de paine cu stafide


Ieri , pe la ora 12, am intrat pe blogul lui Constantin si mi-a venit apa in gura de ce am vazut acolo.Am incercat vreo 3 ore sa nu ma gandesc la reteta lui dar ti-ai gasit !? Desi ma hotarasem sa nu mai fac nimic pana la Craciun,iar constiinta imi spunea ca ar fi cazul sa tin post macar la dulce :)) ,nu am rezistat prea mult :))

Asa ca am facut rapid un inventar in bucatarie,ca magazinul e in capatul celalalt al satului si ca sa stau sa imbrac 2 copii,sa iau ce trebuie(acte,cheie masina,portofel,sacosa,cosul Rebeccai,batista,apa lui David,plus o masinuta sa nu stea cu mainile goale in masina) ,ca si cum am pleca vreo saptamana in vacanta,mai bine ma las pagubasa 🙂

Asa ca ,stiind sigur ca nu am croissante decat 2 cu ciocolata si alea sunt ale lui David,m-am hotarat sa fac budinca de paine.Nu mai facusem niciodata desi am citit despre ea pe net si ma gandisem sa o fac intr-o zi.

Bineinteles ca desi am mere pe toate rafturile din frigider,am uitat de ele,ca ma grabeam.Rebecca adormise asa ca trebuia sa imi fac treaba repede ca nu cumva sa se trezeasca sa vrea sa manance ca m-ar fi stiut jumatate de sat asa plamani are.

Asa ca am facut reteta ca si Constantin,doar ca nu am mai pus mere si,in loc de croissante am pus paine.Am uns vasul de yena cu unt,am pus feliile de paine taiate gros si in jumatate cu coaja in sus ,am pus deasupra stafide si am turnat compozitia de lapte,oua,zahar si coaja de lamaie si am bagat la cuptor pentru 30 de minute.Fix la tzanc inainte sa mi se termine butelia,s-a facut si budinca.Si a iesit foarte buna.

Un dulce rapid si delicios.

Deasupra,in farfurie,am pus jeleu de capsuni 🙂

Dupa ce am mancat o portie,nici macar constiinta nu a mai avut nimic de comentat:)

 

 

10 gânduri despre „Budinca de paine cu stafide

Lasă un răspuns

