Dar din dar…


In urma initiativei Alexandrei ,si a comentariilor primite la postarea ei, am prins curaj si m-am gandit ca,pana la urma,e mai bine sa spunem despre ceea ce facem ca asa,poate se vor gasi mai multi care sa ajute.Mai ales ca nu am atatea resurse sa daruiesc atat de multe lucruri cate as dori.

 

Aici am aflat despre povestea a 10 copilasi de la Orfelinatul Manastirii Marcus ,Judetul Covasna.Si vreau sa fac si eu cunoscuta povestea celor ce ma viziteaza,poate asa ne vom strange mai multi care sa ajutam acesti copilasi sa simta si ei cu adevarat sarbatorile.

Eu sufar atat de tare cand aud despre copii orfani,parasiti sau saraci,incat cu greu ma pot abtine sa nu plang.I-as lua pe toti acasa la mine daca as putea.Dar nu pot.Asa ca ,daca tot am citit despre ei,si am cateva lucrusoare care mie si copiilor mei nu ne mai folosesc,o sa le trimitem la acei copilasi.Daca fiecare dintre noi ar trimite un pachetel cat de mic cu cateva ciocolate,bomboane sau o caciula si un fular,sunt convinsa ca pentru acei copii ar fi o bucurie imensa.Ma intreb cat de groaznic trebuie sa se simta fara iubirea unui parinte,care sa ii spele ghetutele in seara asta si sa ii trezeasca dimineata sa vada impreuna ce a pus mosul in ele.

Fetita mea are acum 6 combinezoane de iarna.A primit 3,iar 3 le avea.Asa ca ,neavand ce sa faca cu atatea am pus 3 in coletul care va pleca spre orfelinat,impreuna cu alte lucrusoare si cateva jucarii a caror lipsa copii mei nu o vor simti,dar care pentru niste copilasi care nu au vor insemna mult.Daca  voi reusi sa cumpar si cateva dulciuri voi fi si mai multumita.

La fel cred ca are fiecare prin sifonier,cate ceva ce nu mai foloseste,dar care ar fi un ajutor imens pentru altii.Nu neaparat la acest orfelinat.Oricui are nevoie.Trebuie sa invatam sa daruim.

Cum spunea si Alexandra,nici eu nu merg la biserica prea des.Nici eu nu imi fac cruci cand trec pe langa biserica sa ma vada toata lumea si nu ma inghesui la moaste sau aghiasma.Credinta o am in mine.Si o stim numai eu si Dumnezeu.

ASOCIAŢIA DE BINEFACERE „SFÂNTA IUSTINA”
Cod Fiscal:14152220 Orfelinatul Sfintei Mănăstiri Mărcuş
Loc. Mărcuş , jud. Covasna , tel: 0267/375.651 sau 0267/375.624
Cont BCR -Sf. Gheorghe, nr. RO53RNCB0124009682180001
BCR codul SWIFT (BIC): RNCBROBUCV0 (ultimul caracter este cifra zero).
Telefon Maica Stareţă Serafima Comşa : 0740.095.480

Adresa pentru trimiterea coletelor este următoarea: MĂNĂSTIREA MĂRCUŞ, sat. Mărcuş cod. 4012 com. Dobârlău, jud. Covasna.

Cand am ocazia,merg la manastiri sa ma rog.In manastiri m-am rugat sa am copilasi si Dumnezeu m-a ascultat.Acum incerc sa fac ce si cat pot si pentru alti copilasi.

Dar din dar…..

18 gânduri despre „Dar din dar…

  1. Uite, e aproape miezul noptii, maine merg la serviciu si voi avea o zi grea, iar pe mine nu ma ia somnul, nu-mi vine sa merg la culcare la gandul cum sa fac sa ajut. Si tot la copii orfani ma gandesc si eu, mi se rupe sufletul de mila lor, micutii. Asta am avut de fapt in cap cand am scris articolul, dar n-am vrut sa spun , ci sa las la latitudinea fiecaruia sa faca ce fapta buna considera. Si orice e binevenit, cat de putin.

  2. […] Dar din dar… Sun Dec 05, 2010 23:09 pm In urma initiativei Alexandrei ,si a comentariilor primite la postarea ei, am prins curaj si m-am gandit ca,pana la urma,e mai bine sa spunem despre ceea ce facem ca asa,poate se vor gasi mai multi care sa ajute.Mai ales ca nu am atatea resurse sa daruiesc atat de multe lucruri cate as dori.   Aici […] […]

  3. Victoria, sa ai in vedere ca fetitele de la Man. Marcus sunt maricele, mai bine oferi altcuiva hainutele de bebelus! Si eu am in vedere acesti copilasi pentru niste jucarii, dar hainutele mici le-am oferit deja altor copii, mai micuti. Acum, ce sa zic, poate maicutele mai cunosc copii si mai mici care au nevoie, si vor oferi la randul lor, dar am vrut sa-ti spun, eu le-am vazut pe cele 10 fetite, sunt mai mari decat ai nostri. Sarbatori cu bucurie si sanatate!

    1. O sa sun saptamana asta si o sa intreb daca le sunt necesare sau daca au cui sa le daruiasca.Mariana spunea ca ar fi si o fetita de 3 luni

      1. Am mai dat hainute si la alti copilasi.Tocmai am primit un mail de la o viitoare mamica sa imi spuna ca a primit coletul.Daca nu le vor fi de folos la manastire,voi trimite doar cateva hainute pentru baietelul de 4 anisori si jucarii.Restul sunt destule mamici care abia asteapta.Am primit o multime de mailuri de cand am dat anuntul ca daruiesc hainutele.

    1. Deja m-a rasplatit cand mi-a dat 2 copilasi sanatosi si frumosi dupa ce doctorii imi spusesera ca nu voi putea avea niciodata.
      Asa ca am de ce sa fiu recunoscatoare.

  4. Acum e momentul sa ne gandim si la altii…Dar din dar se face!Lucrusoare marunte aduc fericire.
    De cand am copii asa fac si eu.Dau mai departe hainute,ghetute ,jucariisi ma bucur cand vad ca mai sunt purtate si de alti copii.

  5. victoria, cred ca a fost o neintelegere la mijloc. tu ai trimis alinutzei datele tale ?adresa si nume? in lista alinutzei nu apare ca ai trimis datele. poate nu a primit emailul ca altceva nu poate fi vorba , de bunavointa a dat dovada din plin. mai trimite-i o data datele tale si verifica cu ea ca le-a primit , te rog frumos.

  6. Buna seara Victoria…ai mare dreptate ca dar din dar se face rai…si eu stiu cel mai bine cum e sa simti bucuria atunci cand ti se daruieste…tu ne-ai ajutat pe noi si mereu voi fi recunoscatoare…as vrea sa ajut si eu…am ceva hainute ramase de la baietelul meu (sunt cam pt 9-12 luni)…unde sa le trimit? o adresa ceva…nu sunt multe si nu arata toate ca noi, dar pot fi folositoare…si le daruiesc cu drag pentru ca si eu am primit si sunt recunoscatoare ! Miha

    1. Te pup Mihaela si la anul ne mai auzim oricum 🙂
      Ce sa zic,poti sa intri pe blogurile pe care le-am nominalizat eu mai sus si mai afli detalii.Ca si eu la fel am facut.Dai mesaje si vezi ce si cui i-ar trebui.Eventual lasi o adresa de mail ceva.Ar fi mai bine pentru tine(zic si eu) sa le daruiesti cuiva in apropierea ta,ca sa nu mai platesti si taxele de posta.
      Ma gandesc ca ,daca la biserica de care apartii ai un preot bun,el te-ar putea indruma.Orice lucru daruit,chiar daca nu este nou,poate fi o bucurie pentru altii.
      Sarbatori fericite draga mea si pupici frumosului tau fiu.

Lasă un răspuns

