Stafeta de la Boscodina


Pentru ca am primit cu vreo 10 zile in urma aceasta stafeta de la Boscodina,iar eu abia azi am vazut 🙂  (ca de obicei dorm in front),dau curs acum invitatiei,cu scuzele de rigoare.

Si acum intrebarile:

Cand erati mici si va intrebau ce vrei sa te faci cand vei fi mare? ce raspundeati !
Nu cred ca m-am gandit vreodata cand eram mica ce as fi vrut sa ma fac.Nu imi aduc aminte sa ma fi intrebat cineva.Probabil ca le era totuna 🙂

2.Care erau desenele animate preferate?
Veveritele Disney,clar.Na ca am un lapsus si nu imi aduc aminte pe moment numele lor :))))))

3.Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce.
 Nu imi aduc aminte sa imi fi sarbatorit vreodata ziua de nastere.

Ce jocuri preferate aveati?
Pai unul era sotronul.Plus „Tara tara vrem ostasi”,si mai erau cateva….cred 🙂

Ce va doreati sa faceti neaparat si inca nu ati reusit?
O facultate.

Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai
Cea mai mare pasiune era sa citesc.Orice si oricat.Citeam si cate 5-7 romane pe saptamana.Ca sport am practicat in scoala baschet.Nu pot sa spun ca eram innebunita dar imi placea.

Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat
Stiu ca imi placeau  foarte tare Michael Jackson,CC Catch,Sandra si Modern Talking.Care a fost primul chiar ca nu mai stiu.Mai tarziu i-am descoperit pe Chris De Burgh si pe Richard Clayderman.

Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae
De la Mos Craciun ………….vreau o casa.De fapt doar un ajutor.Casa o facem noi 🙂

Acum stafeta trebuie data altor 14 bloguri asa zice regula , si eu zica sa mearga daca e dorita si e timp pentru ea la:

Elisa

Alexandra

Ninu

Ana

Carmen

Balaura

Angi

Alison

Huni

Constantin

Adinuca

 Amalia

Manole

VacaVerde

Nu este obligatoriu ci numai daca va face placere.

21 de gânduri despre „Stafeta de la Boscodina

Lasă un răspuns

