De ziua mamei mele


 

Ieri ar fi  implinit 64 de ani.Am fost la mormantul ei , i-am dus flori si am aprins o lumanare.Era singura.Ieri a fost Luni.Insa alaltaieri a fost Duminica.Si totusi nimeni nu si-a mai adus aminte de ea sa ii duca o floare sau sa ii aprinda o lumanare.Ce repede uitam si cat de repede trecem peste o zi in care altadata spuneam „La multi ani,mama!”

Nu sunt singurul ei copil.Mai  are inca   doi(vorbesc la prezent pentru ca ea inca este mama noastra) ,iar fratele meu locuieste destul de aproape de cimitir. Dar  mai mult ca sigur ca nu isi mai aminteste…………..din pacate

5 gânduri despre „De ziua mamei mele

  1. […] De ziua mamei mele Tue Nov 30, 2010 8:03 am   Ieri ar fi  implinit 64 de ani.Am fost la mormantul ei , i-am dus flori si am aprins o lumanare.Era singura.Ieri a fost Luni.Insa alaltaieri a fost Duminica.Si totusi nimeni nu si-a mai adus aminte de ea sa ii duca o floare sau sa ii aprinda o lumanare.Ce repede uitam si cat de repede trecem […] […]

  2. te inteleg Victoria. Fratele meu sta in casa noastra parinteasca dar la mormant nu se duce decat o data pe an. Cumnata mea nici atat , zice ca-i e urat. Din pacate anul asta nici macar eu n-am ajuns acolo – cu toate belelele avute- in schimb a fost fata mea cea mare asta vara si a curatat mormantul. Eu aprind pe aici lumanari pentru toti mortii mei. Asta-i blestemul celor plecati departe de casa , sa-si planga mortii prin straini.

  3. citesc cu lacrimi in ochii ceea ce ai scris si ma gandesc cu frica la momentul cand ai mei nu or mai fi mai ales ca si eu sunt la distanta de 100km de ei.Insa ma bucur ca inca sunt bine sanatosi amandoi.Dumnezeu sa i faca parte de odihna mamei tale.

Lasă un răspuns

