Prima mea felie de portocala


6 gânduri despre „Prima mea felie de portocala

  1. doamne ce departe suntem uni de ceilalti si totusi avem atatea in comun:iubim copii nespus de mult ne plac florile ,gradinaritul,suntem familiste ,romantice mi-as dori o asemenea prietena mai aproape.Eu sunt din ciumbrud orasul aiud jud alba.iti doresc tot binele din lume tie si fam tale

    1. Off,ce dreptate ai.Am gasit in virtual prietene pe care nu le-am putut gasi in 37 de ani printre oamenii pe care i-am intalnit.Insa sunt fericita si asa,desi mi-ar fi placut si mie sa pot fi vecina cu multe persoane cunoscute de cand am blogul.
      La fel iti doresc si eu.:)

Lasă un răspuns

