Spanac cu ciuperci,nuci si usturoi


 

Ingrediente pentru 4 portii:

500 g spanac congelat

5-6 catei de usturoi

2 cepe

2-3 ciuperci mari

10 nuci

1 lingurita bulion

sare,piper

pentru decor-1 morcov taiat bastonase si fiert,2-3 felii cascaval vegetal,nuci

Pentru ca tot am intrat in postul Craciunului,m-am gandit sa fac o reteta delicioasa de post,care sa participe la concursul de pe blogul Boscodinei.

Se toaca ceapa marunt si se pune la calit in putin ulei.Dupa 5 minute se adauga si ciupercile taiate cubulete si se mai lasa 10-15 minute, la foc mic,amestecand din cand in cand.Se adauga spanacul congelat si o cana de apa si se lasa sa fiarba cam 20 minute.La final se adauga lingura de bulion si usturoiul tocat marunt si,dupa inca 5 minute de fiert se stinge focul.Nucile taiate cu cutitul si prajite putin intr-o tigaie de teflon,se presara deasupra in momentul servirii.

Pofta buna!

Eu am mancat 2 portii,atat de bun este 🙂

Un gând despre „Spanac cu ciuperci,nuci si usturoi

  1. […] Spanac cu ciuperci,nuci si usturoi Wed Nov 17, 2010 18:06 pm   Ingrediente pentru 4 portii: 500 g spanac congelat 5-6 catei de usturoi 2 cepe 2-3 ciuperci mari 10 nuci 1 lingurita bulion sare,piper pentru decor-1 morcov taiat bastonase si fiert,2-3 felii cascaval vegetal,nuci Pentru ca tot am intrat in postul Craciunului,m-am gandit sa fac o reteta delicioasa de post,care sa participe la concursul de […] […]

Lasă un răspuns

