Noiembrie de poveste


Această prezentare necesită JavaScript.

Asa vad eu luna asta.Ca o poveste minunata.Este atat de frumos totul.Dimineti caldute cu soare timid,miez de zi cald si plin de culoarea florilor de toamna,iar serile vin cu apusuri minunate si lumina filtrata subtil printre crengile copacilor.

Am fost ieri in Bucuresti la cumparaturi si,in Mihailesti,am vazut intr-o curte mai multi meri fara frunze,insa plini de mere rosii mariAratau superb.Din pacate am trecut repede si nu am apucat sa le fac poze.

La mine in gradina au inceput sa rasara salata si spanacul,patrunjelul a facut o multime de frunze iar ceapa din arpagic ,daca mai tine inca vreo 10 zile timpul asta frumos,o sa fie tocmai buna de mancat.O serie,ca am avut norocul sa o pun pe serii.Desi la timpul respectiv imi faceam probleme ca nu voi reusi sa o pun pe toata,am reusit totusi sa o plantez in serii,incepand cu a doua jumatate a lui Octombrie si terminand cu 15 Noiembrie cand am pus ultimele randuri.Asta pentru ca pot merge in gradina doar vreo 2-3 ore intre 10 si 13.00,cand este si mai cald afara si are si Rebecca program de somn.Uneori,ca nu intotdeauna doarme atat,dar oricum 1-1,5 ore reusesc mai  mereu sa fac cate ceva in gradina.Asa ca ,in urma cu 2 zile,am reusit sa mai pun arpagicul care imi ramasese,adica 4 randuri a cate 5 metri fiecare si am mai mutat din tufele de garofite,pentru ca erau multe si puse toate intr-un singur loc.

Initial am vrut sa le smulg si sa le arunc,pentru ca pe plic scrie plante anuale.Insa o vecina,dupa ce m-am plans la ea ca din toate garofitele mele nu a inflorit nici macar una,mi-a spus ca abia la anul vor inflori,asa ca le-am despartit si am pus buchetele din loc in loc de-a lungul aleii principale.Am mai mutat si o Forsythia pe care de la anul vreau sa o conduc ca si copacel.Sper sa imi iasa.La fel vreau sa fac si cu liliacul de la poarta,care este inca mic.

Din pacate,toata aceasta bucurie pricinuita de caldura neasteptata de sfarsit de toamna,are si un revers,si anume ca,din pacate,au inceput sa dea mugurii la arbusti si chiar si la unii pomi.Sper ca asta sa nu le afecteze rodul de anul viitor,mai ales la cat de mult m-am straduit sa fac rost de tot ce am plantat in gradina anul asta,si cat de mari imi sunt sperantele pentru anul ce vine.

Oricum,deocamdata incerc sa ma bucur cat pot de mult de vremea asta frumoasa,iesim in gradina sa o admiram,mergem cu carutul la plimbare si ne facem planuri pentru anul ce vine.An care va fi unul in care vom avea foarte mult de munca.Asta nu inseamna ca ma plang.Dimpotriva,eu ,una,ii multumesc lui Dumnezeu ca avem ce munci,unde munci si pentru pentru cine munci.Daca inainte era o bucurie pentru mine sa muncesc,sa fac ceva util,acum bucuria este de mii de ori mai mare stiind ca tot ce fac este pentru 2 copilasi frumosi care sunt ai mei,care imi zambesc cand se trezesc si ma pupa inainte de culcare,si care ,cand imi spun mama ,ma topesc definitiv si iremediabil 🙂 🙂 🙂 .Iar pentru asta trebuie sa ii multumesc sotului meu pe care il iubesc enorm.Stie el de ce ii multumesc 🙂

7 gânduri despre „Noiembrie de poveste

  1. […] Noiembrie de poveste Wed Nov 17, 2010 8:42 am Asa vad eu luna asta.Ca o poveste minunata.Este atat de frumos totul.Dimineti caldute cu soare timid,miez de zi cald si plin de culoarea florilor de toamna,iar serile vin cu apusuri minunate si lumina filtrata subtil printre crengile copacilor. Am fost ieri in Bucuresti la cumparaturi si,in Mihailesti,am vazut intr-o curte mai multi meri fara frunze,insa plini […] […]

  2. cat de frumoooos e la tine! din pacate timpul asta atat de cald nu e bun deloc pentru plante, ele ar trebui sa ierneze, sa se pregateasca pentru anul viitor, nu sa inmugureasca. daca vine gerul, mugurii vor avea de suferit 😦
    sper sa vina vreme de toamna, mie nu imi place caldura (si ma deranjeaza ca inca mai sunt muste si tantari)
    felicitari pt gradina si succes la anu’ 🙂

  3. Imi place de tine,esti simpatica,foarte harnica,sensibila (cand e vorba de copii,asa sunt si eu,sotul meu zice ca ma emotionez si cand vorbesc cu ei la telefon) iar daca am fi vecine,am face o treaba , cat pentru un sat intreg.
    Si acum sa te intreb:cate kg de arpagic ai pus?
    Si in ce zodie esti?
    Mai vorbim.

    1. Multumesc.Asa este.Cand vad cum pe zi ce trece am tot mai multe plante si tot mai frumoase imi creste inima.Imi place enorm ca pot sa fac schimbari in fiecare an.Niciodata nu va fi la fel.Intr-un apartament nu ai prea multe optiuni,insa la curte iti poti lasa imaginatia sa zburde.

Lasă un răspuns

