Pregatiri de iarna la 25 de grade


 

Ieri si alaltaieri am stat afara in maneca scurta.Azi cred ca voi sta in maieu 🙂

De unde, pana mai zilele trecute ,imi faceam griji ca vine iarna peste noi si acopeream de zor tot ce trebuia acoperit prin gradina(patrunjel,spanac,salata verde), inveleam smochinul si strangeam uneltele ramase prin gadina,iata ca acum vine primavara 🙂  Treaba care mie imi place de lesin.O fi bine…..n-o fi bine….habar nu am,dar mie imi place.E cald si bine si traiesc clipa.

Sunt convinsa ca dupa aia……vai de noi.Ca asa se intampla de obicei.Dar acum e frumos si bine si asta conteaza.

Nu o sa ma apuc acum sa dezvelesc ce am invelit ,si sper ca nu se va gandi smochinul meu ca a venit primavara si sa inceapa sa faca frunze  🙂

Am mutat tufanelele de pe aleea principala pe marginea  gradinii de legume temporare,pentru ca sunt prea inalte si pe aleea principala vreau flori mai scunde la anul.

Am luat toti trandafirii cu radacina si i-am pus pe partea stanga a aleii,la 1,5 m distanta de aceasta,in grupuri de cate 3,pentru ca erau imprastiati pe marginea aleii,de-a lungul ei si nu s-ar fi vazut frumos la anul cand cu siguranta ca vor fi mult mai inalti.

Am musuroit cam toate plantele,arbustii fructiferi si pomii tineri.Am strans resturile de flori uscate pe care le stransesem in 2 gramezi pe langa gradina si am invelit hidroforul,intai cu polistiren si apoi cu folie de plastic,pe care nu am pus-o foarte ermetic pentru a nu crea condens in interior.

Bulbii de canna,dalii,tuberoze si gladiole sunt toate bagate in cutii si puse in debara invelite in niste paturi ca sa nu inghete cica :)))

Toate sunt in ordine si asteapta venirea iernii.Numai eu nu o astept,si iarna vad ca stie lucrul asta asa ca a plecat putin la plimbare. :))

3 gânduri despre „Pregatiri de iarna la 25 de grade

  1. […] Pregatiri de iarna la 25 de grade Tue Nov 09, 2010 8:55 am   Ieri si alaltaieri am stat afara in maneca scurta.Azi cred ca voi sta in maieu De unde, pana mai zilele trecute ,imi faceam griji ca vine iarna peste noi si acopeream de zor tot ce trebuia acoperit prin gradina(patrunjel,spanac,salata verde), inveleam smochinul si strangeam uneltele ramase prin gadina,iata ca acum vine primavara   Treaba care mie […] […]

  2. Eu am pus bulbii de tuberoze intr-o cutie in care am facut gauri de aerisire si am dus cutia la subsol.O fi prea multa umezeala?este primul an cand am tuberoze si nu vreau sa le pierd!

Lasă un răspuns

