Varza la butoi si sarmalele in oala


Duminica am pus si eu varza.Bineinteles ca,pentru ca am intarziat,am cumparat-o mai scumpa decat era acum o saptamana ,dar nu puteam sa raman fara,asa ca am fost Sambata la cumparaturi si am luat si un sac de varza.La anul voi incerca sa o cultiv eu ca teren e destul.Numai timp sa am.

Daca am pus varza si era si frig afara,am inceput sa simt asa un iz de Craciun (vorba Alexandrei) si am pus si de o oala de sarmale,care in treacat fie spus,mi-au iesit de se linge sotul meu pe degete si imi cere cate 2 portii :))

Am pus printre ele si niste costita afumata si le-am lasat sa fiarba la foc mic cam 2 ore.Cu mamaliga alaturi sunt o nebunie pe timpul asta.Vara nu mi se face pofta de sarmale,insa cum vine frigul vine si pofta de asa ceva.

La final am facut si o placinta din foi cumparate cu iaurt,ca sa completeze masa.

7 gânduri despre „Varza la butoi si sarmalele in oala

    1. pai eu fac iaurtul in casa.Si ,la un borcan de 800 ml de iaurt am pus 6 oua,o cana cu zahar,coaja de lamaie si vanilie si le-am batut bine sa se topeasca zaharul.Am uns tava cu ulei,am pus cate 2 foi mai incretite asa.Intre fiecare 2 foi am mai pus cate putin ulei si le-am uns.Cand am pus jumatate din foi(sa fie si marginile tavii acoperite)am turnat compozitia de iaurt(mai pastrezi putin pt deasupra),am pus restul de foi tot incretite si unse intre ele,apoi cu o lingura de lemn am apasat usor peste tot ca sa se inmoaie putin de la iaurt.Am turnat deasupra cateva linguri de compozitie si am intins-o bine si am presarat zahar.Apoi la cuptorul incins vreo 30-40 min,la foc moderat.
      Este mult mai pufoasa decat cea cu branza de vaci.

Lasă un răspuns

