Gataaaaa…..


 

Asa cum „s-a laudat” :)) ,sotul meu a terminat de spart lemnele in 2 zile.Sambata a spart 1,5 tone,iar Duminica (Dumnezeu sper ca ne va ierta) a mai spart 0,5 tone.

Are bataturi in palme,salele ii sunt rupte si il doare fiecare particica din corp.Nici macar nu imi pot inchipui cum se simte daca eu,dupa ce am carat cu roaba jumatate din lemnele sparte,ma simt de parca as fi mers la sala de forta si as fi facut exercitii cu gantere vreo 2 ore incontinuu.

Dar am terminat,asa ca acum ne putem aseza la gura sobei,sa mancam seminte si sa spunem povesti. :))) Adica eu,ca dragul de el se duce la munca de maine (ca azi a fost ziua armatei si a fost liber) si va face instructie.Va puteti inchipui ce placere 😦

Această prezentare necesită JavaScript.

10 gânduri despre „Gataaaaa…..

  1. Felicitari!
    Io stiu de ce a reustit sotul tau sa sparga toate lemnele in doar 2 zile…dupa cum se vede din poze a avut ajutor, de aia :D.
    Vad ca gradina e pregatita, lemenele sunt sparte, deci poate sa vina orice, chiar si iarna :).

  2. pentru anul viitor te sfatuiesc sa cumperi o centrala pe peleti. eu am asa ceva , este ecologica – peletii sunt niste chestii ca niste filtre de tigara din rumegus presat fara aditivi – randament ridicat si in plus e extraordinar de comoda. nu te bagi sluga la centrala si nici nu te spetesti spargand lemne ( oricata conditie fizica ai avea , parca e mai bine sa stai in casa linistit).
    alimentarea se face automat , temperatura se potriveste din casa , pleaca singura si se opreste singura. peletii se gasesc la Rosiorii de vede (cea mai aprpiata fabrica) si costa cam 180 Euro tona. sunt ambalati in saci de 15 kg. usor de manevrat si transportat. tot ce ai de facut e sa construiesti un buncar suficient de mare sa-ti incapa aprox 1 tona de peleti si nu mai ai treaba o luna ( sau ma rog in functie de cat ai de incalzit). nu stiu cu lemne cat m-ar fi costat dar numai cand ma gandesc la spartul lor ma apuca groaza iar despre gaze sau curent nici vorba ca sunt scumpe. sper ca ti-am dat o idee buna. va pup.
    PS nu stiu ce se intampla dar abia ti s-a incarcat site-ul

    1. Multumesc mult de informatii.Asta o voi face la casa pe care vom incepe sa o construim la anul.Chiar o sa ii spun sotului meu sa se informeze despre asta.Multumesc frumos.
      Chiar nu stiu de ce se deschide greu.Nu mi-a mai spus nimeni pana acum.

  3. vad ca acum a mers bine , poate conexiunea mea a fost de vina. oricum , eu pentru rapiditate redimensionez pozele la 50%. la urma urmei , rezolutia mare e buna pentru cele pastrate in arhiva dar pentru blog merge f bine cu ele micsorate – calitatea nu e afectata.
    cat despre centrala se gaseste la Dedeman sau mai ieftina putin (cel putin asa era cand am luat-o eu) la bulgari. daca te descurci s-o iei pe vreo firma ca sa nu mai platesti si TVA-ul e si mai bine.
    ce placut e sa incepi o casa. sa fiti sanatosi

Lasă un răspuns

