Lemnele


 

In dimineata asta au sosit si lemnele.

2 tone 🙂

In 2 zile trebuiesc sparte,carate in debara si stivuite.Sper sa ne ierte Cel de sus ca vom munci probabil si maine,dar nu avem incotro.Va trebui sa tragem tare ca e weekend , ziua scurta ,iar de luni Marius va fi din nou la munca si eu cu copiii.

Asa ca…..start cronometru :)))

Va spun maine seara daca am terminat.

4 gânduri despre „Lemnele

    1. Multumesc frumos Laura.Curaj sotului meu ca el e de servici la lemne.Nici sa le car nu ma lasa :))
      I-am spus sa mai lase macar butucii mai mici sa ii sparg eu si a spus nu.
      Dragul de el deja e rupt de mijloc si inca nu a ajuns la jumatate.

  1. greu acum , dar la iarna va fi cald in casa , vei sta la gura sobei , mirosul de gutui va indemna la poezie , iar privirea calda si ocrotitoare asupra copiilor iti va umple inima…cel putin asa simt ca as face eu… poate cu nepotii , chiar daca e foarte departe acel timp…

Lasă un răspuns

