Gerul


Asa era in dimineata asta pe afara.

Brrrrrrrrrrrrrr

17 gânduri despre „Gerul

  1. Pai profita cât e acolo,poate iti face vreo invitatie ca altfel n-ai nici o sansa.:)La Iasi au fost doua zile superbe ieri si azi,numai bune de…ghicesti??fotografiat,cu toate ca ieri am fost la tara,am scos tuberozele,gladiolele,tigridia,gladiolele stelate,daliile,am ingropat trandafirii,ce mai,m-am umplut de meserie.O saptamana linistita!

    1. off,cand ma gandesc la cat de lunga este iarna……
      Dar,optimista cum sunt,ma gandesc la primavara ce va veni si imi fac planuri.Asa,va trece iarna mai repede. :))

Lasă un răspuns

