Bulgarasi din cartofi si cascaval


Aseara am incercat aceasta reteta.Foarte rapida si foarte gustoasa.

Am fiert 4 cartofi curatati si taiati in cuburi.Dupa ce au fiert i-am zdrobit cu o furculita si i-am lasat sa se raceasca pe jumatate.Apoi am adaugat cam 100 g cascaval ras,un ou, 1/2 lingurita de delikat si o lingura de faina si am amestecat foarte bine. Amluat cu o lingurita din compozitie (nu este moale,dar se lipeste de maini) si am pus pe o farfurie cu faina,dupa care am format cu ajutorul fainii mici bulgarasi intre palme si i-am prajit in ulei incins. Se pot manca cu orice fel de salata. Cu cat se pune mai mult cascaval,cu atat sunt mai gustosi.

2 gânduri despre „Bulgarasi din cartofi si cascaval

Lasă un răspuns

