Ceva bun


Dupa ce  am nascut,am inceput ,incet incet,sa nu mai fiu atat de interesata de bucatarie cum eram inainte.Imi place sa gatesc,mai ales atunci cand am la dispozitie multe ingrediente si tot timpul improvizez insa,de ceva timp,vorba sotului meu,am ramas blocata pe 3-4  feluri de mancare pe care le tot repetam.Si din cauza ca am inceput sa fiu mult mai ocupata cu copiii decat inainte,plus gradina,dar intrasem si intr-o stare asa…….. de ……..lipsa de chef.

De azi insa,am hotarat ca asta se va schimba,asa ca am gatit ceva mai special.Lucru pe care il voi face mereu de-acum incolo.

Azi am facut Carbonara.Nu am mai facut niciodata pana acum,dar stiu reteta de mult,si eram sigura ca e ceva deosebit.Si,daca nu mi-am lins degetele cand am mancat,a fost numai pentru a nu-i da un exemplu prost baiatului meu. 🙂

Am tocat marunt jumatate de ceapa rosie si jumatate galbena, plus jumatate de capatana de usturoi si le-am calit,am adaugat si cateva felii de sunca de pui taiata fasii scurte si 3 ciuperci taiate marunt.Apoi am pus o cana de smantana subtiata cu putina supa de pasare.Cand a inceput sa faca bule,am pus vreo 200 g cascaval dat pe razatoarea mica si si jumatate de pachet de spaghete fierte intre timp tot in supa de pasare ca sa fie mai gustoase si scurse bine.

Am amestecat totul ,am pus o lingurita de delikat si,cand a inceput sa foarba am stins focul si am pus un ou pe care l-am amestecat acolo.A iesit un deliciu.

Am mai facut si un bors de pui (nu am avut de tara dar a iesit bun si cu cel cumparat),dar la asta nu mai pun reteta ca o stie toata lumea.

La desert am avut budinca de capsuni cu biscuiti si ciocolata. 🙂

Adineauri am pregatit un aluat pentru niste cornuri cu spanac la cuptor.Mai tarziu o sa pun reteta si pozele.

8 gânduri despre „Ceva bun

  1. O,da Victoria sunt foarte bune si le fac si cu paste ‘penne”
    Cred ca au fost un deliciu!
    Astept cornurile cu spanac!am asa frumos in gradina si poate ne vor place!
    O seara linistita!

    1. sa stii ca au fost delicioase.Vin imediat si cornurile.Daca nu m-as fi saturat deja as mai manca vreo 2 ca au iesit excelente 🙂
      Eu nu am spanac acum dar pun zilele astea seminte pentru la primavara.O seara frumoasa si tie

  2. buna!nu am avut pana acum nici un comentariu pe adresa ta , dar astazi(spre rusinea mea) am observat coloana din dreapta atunci cand ii scriam alexadrei!
    astazi , am avut o zi superincarcata , am alergat cu al meu copil in toate directiie in oras , cu masina ,masina reprezentand pentru mine o sursa de stres! bun!dar cand am vazut bucatele gatite de tine ,mai ales budinca , mi-au curs balele(scuze)!!!!

    1. Asa este 🙂 Mersi frumos.La fel si voua,ca am vazut ce bunatati faci mereu.De-acum asa o sa fac si eu,ca oricum altceva nu prea mai am de facut ca vine iarna.
      Crosetez si fac mancare. :)))
      Noroc ca am un stepper,ca altfel pana la primavara m-as face…..

Lasă un răspuns

