Gradina……inca vie


 

Din fericire s-a mai incalzit ,asa ca am putut intra din nou in gradina.Nu va spun cat imi era de dor.Am plantat cativa butasi de trandafiri de dulceata deoarece  tradafirul plantat in primavara s-a uscat desi era cu radacina.

Am mai plantat si un corcodus galben care face niste corcoduse foarte mari si bune si 2 pruni brumarii.Pe acestia i-am luat din fata casei ca sunt o multime crescuti pe langa cei batrani.

Am mutat si yucca de gradina din fata casei in curtea mea,am sapat o portiune din gradina de flori unde am inceput sa mut trandafirii pentru a-i grupa cate 3,ca sa se vada mai frumos la anul cand vor inflori.Am pus doar un grup ca dupa aia m-a chemat Rebecca la ea :))

Am mai scos si bulbisorii de gladiole de la „gradi” si mi trebuie sa scot si bulbii mari.Doar ca azi nu pot sa ies ca ar trebui sa o iau si pe Rebecca si bate vantul prea tare ca sa o las in carut singurica.Poate dupa amiaza cand va veni tati acasa.

Off nu mai scriu prea multe ca nu mai merge cum trebuie tastatura.Nu tasteaza litere,trebuie sa revizuiesc incontinuu si sa completez literele lipsa si deja ma enerveaza ca nici buget de tastatura nu am acum :((

Era sa uit tocmai de crizanteme si tufanele,care sunt printre preferatele mele.Au inflorit abia 2 tufe galbene iar celelalte sunt pline de boboci care ,din nefericire ,nu cred ca se vor mai deschide daca va fi vreme in racire,asa cum zic cei de la meteo.Iar canna inca are floare,desi asfi vrut sa o scot.Poate saptamana ce vine.

aaaa,si mai am si ceapa verde ,pusa  in August.Saptamana ce vine voi pune arpagic si usturoi pentru la primavara.Si voi inveli arbustii fructferi tineri.

12 gânduri despre „Gradina……inca vie

  1. Ai lucrat ceva, nu gluma! Sunt convins ca va arata superb gradina ta la primavara.
    Bine ca m-ai reamintit ca daca vreau sa pun pomi in gradina ar fi bine sa ma grabesc…

    1. Da,am lucrat,desi nu am stat prea mult in gradina.Doa m-am grabit putin 🙂
      Sa stii ca au anuntat la Meteo ca in Noiembrie vine iarna,asa ca e cazul sa ne grabim putin.Spor la treburi.

    1. Nu ingheata deloc.Le pun la 5 cm adancime si nu le acopar cu folie.Asa le-am pus in fiecare an si am avut ceapa si usturoi verde din Aprilie.Pentru acum ,in Octombrie – Noiembrie, am pus arpagicul in August.Deja pot sa culeg ceapa verde din gradina.
      Sub folie las doar patrunjelul de frunze pus in primavara.L-am mutat intr-un loc mai ferit si il acopar cu folie pe care o fixez cu niste pietre pe margine.Daca nu e zapada prea mare,la iarna pot sa culeg patrunjel de acolo 🙂 La anul,dupa ce mai face o tura de frunze,asta va face seminte,asa ca va trebui semanat altul in primavara.

  2. Ai facut o groaza de treaba….Crizantemele si carciumaresele sunt printesele curtilor toamna….tare imi place.Tatal meu avea crizanteme de alea purpurii , o culoare asa imperiala , un visiniu inchis…atat de frumoase….stateam ca proasta si le admiram si era copil….
    Sper sa tina vremea buna , desi de duminica am inteles ca vin ploile!
    Sa aveti weekend placut si cu spor la treaba! 🙂

Lasă un răspuns

