Galuste cu prune


 

Am facut ieri reteta de pe blogul  Amaliei care,in loc de cartofi,propune grisul. . Au iesit o minune.De-acum incolo nici nu mai fac  cu cartofi.Cu gris ies mult mai usoare si pufoase.

Atentie insa ca se sfarama mai repede decat cele cu cartofi asa ca,imediat ce se ridica la suprafata apei trebuiesc scoase cu grija,date prin pesmet si gata.Eu mai pun cateodata vanilie,in loc de scortisoara.Sau pun scortisoara in prune si zahar vanilinat in pesmet.Oricum ar fi este un desert care imi place mult.

Apropo eu, in loc sa folosesc faina la modelarea galustilor,imi umezesc putin mainile inainte de fiecare.

8 gânduri despre „Galuste cu prune

Lasă un răspuns

