Concurs,premiu si ………… caviar


 

Ieri am primit un premiu.Si nu orice fel de premiu ,ci unul minunat, de la draga mea prietena Alexandra.

Asta dupa un concurs organizat de ea,pe blogul ei, aici . Iar aici sunt castigatorii,printre care si eu. 🙂

Acum am ocazia sa ii multumesc si aici,pe blogul meu, prin aceasta postare si sa va arat si voua ce minune de creme am primit de la ea. Crema de zi si de noapte Platine de Peau Paris.

Cremele Platine de Peau sunt creme frantuzesti care au in compozitie caviar.Este o crema fina, usoara,cu un sistem unic de hidratare, ce are  puternice proprietati antirid, potrivita pentru toate tipurile de ten.

Ce pot sa va spun,dupa ce am testat-o,este ca are un efect extraordinar asupra pielii.Ii reda supletea in cateva secunde ,pielea devenind foarte elastica si fina.Mie,una ,imi place foarte mult,asa ca v-o recomand din toata inima.Deci,daca vreti sa aveti o piele fina si cu ridurile estompate in cateva secunde,puteti sa o contactati pe Alexandra pentru detalii,pentru ca puteti comanda la ea aceste creme minunate.

Si,pe langa creme,mai este si o masca, „Caviar Vitality Mask” care sunt convinsa ca este la fel de buna,avand concentrat de caviar in compozitie . 
Caviarul contine fosfolipide, oligoelemente, proteine si vitamine. Este responsabil pentru stimularea , restructurarea si reinnoirea celulelor pielii.

Multumesc Alexandra. 🙂

Aici aveti poze cu cremele primite de mine:

2 gânduri despre „Concurs,premiu si ………… caviar

  1. abia astept sa le primesc si eu.Dupa cum le-ai descris,fac minuni.Si pielea noastra merita asa ceva,dupa atata stat in soare si pozat la trandafiri.Nu?

Lasă un răspuns

