O zi de cumparaturi


Asa arata la noi o zi obisnuita de cumparaturi.De obicei le facem in hypermarket din multe motive: ca mergem doar de 1-2 ori pe luna in Bucuresti,asa ca trebuie sa cumparam mai multe lucruri,ca e mai ieftin,ca e mai practic si ca nu stau sa ma car cu sacose si pungute in maini, si,cel mai important pentru mine,este ca pot sa stau sa casc gura cat vreau(sau cat ma lasa tati si copiii) :)) ,sa citesc etichete sau sa schimb produsele fara ca vreo vanzatoare plina de „educatie”sa se uite piezis la mine sau sa se mai si rasteasca…………..nu de alta dar poate ar avea ceva mai bun de facut decat sa serveasca clientii.Mi s-a intamplat de nenumarate ori,motiv pentru care m-am si „indragostit”, ca sa zic asa,de hypermarket-uri.

Si,sa revin.Tati, de obicei,e bona de serviciu cand mergem la cumparaturi.Asta pentru ca  David vrea sa stea numai pe langa el,Rebecca e inca prea mica sa aleaga cu cine ar vrea,iar eu ma pricep mai bine la ce imi trebuie in casa :))

Deci tati se plimba  cu carutul cu masinuta si cu copiii  iar eu ,cu lista in mana,ma plimb printre rafturi si fac cumparaturile.Nu merg fara lista pentru ca,avand in vedere cat de mare este un hypermarket,si cat de multe produse sunt in el,risc sa umplu cosul cu prostii si sa ma trezesc la casa ca dau o multime de bani…………..iar acasa, ca 80% sunt inutile :)) Mi s-a intamplat. Asa ca acum,pe criza,merg doar cu lista.

Si toata lumea e fericita.Tati plimba copiii,David sta in masinuta de la carut sau mai coboara si imi da indicatii despre ce ar vrea sa ii cumpar iar Rebecca,de cele mai multe ori,doarme.Iar daca nu doarme,cere mancare,deci ne ducem la raionul de electrocasnice,ma asez pe un raft langa un frigider(nu stiu cum se face ca mereu gasesc cate un loc gol acolo.Poate ca e lasat strategic pentru mamele care alapteaza :)))) ),si hranesc printesa.Dupa care din nou cu carucioarele printre rafturi.

Plus ca ma amuz cateodata cand vad doamne sau domnisoare care se uita dupa sotul meu si au o privire de parca ar zice:”Vai ce copii draguti……….bla bla bla” ,nu spun continuarea ca o stiti :))))

Eu am stat langa carutul cu copii doar pentru poza,ca in rest am luat carutul meu care se vede mai in spate :))

Iar la final,dupa 1,5-2 ore de cumparaturi, suntem franti si nu stim cum sa ajungem mai repede acasa.Si cel putin 2 saptamani nu mai vreau sa aud de cumparaturi.Culmea,tocmai eu,care cu ceva ani in urma, eram in stare sa ma cazez in magazine,ca sa nu mai fac efortul de a merge pana acasa si inapoi :))

6 gânduri despre „O zi de cumparaturi

    1. Asa este Elisa.Seamana foarte mult.
      Off,cum mai trece tmpul asta.Parca ieri era ca un fulg si o tineam intr-o mana,iar acum abia o mai pot tine cand ii fac baita :))

  1. lasa-le ma Victoria sa se uite,ca ce e frumos si lui Dumnezeu ii place.Sunteti frumosi cu totii!!!!la fel procedam si noi.In afara de faptul ca in hypermarket gasesti totul la un loc,nici nu te mai fura nimeni la cantar si nici vreo vanzatoare sictirita nu te enerveaza .Si eu sunt indragostita de hypermarketuri.

Lasă un răspuns

