Sincere condoleante


In aceasta dimineata am aflat o veste groaznica.Sotul prietenei mele dragi(desi nu ne-am vazut niciodata,o consider o prietena minunata) a decedat intr-un acident de masina.Omul care se ocupa cu atata drag de gradina lor ,omul care,desi fost militar de cariera,ca si sotul meu(oameni despre care se spune ca sunt mai duri), a dat dovada de multa sensibilitate si dragoste pentru flori si pentru tot ceea ce este frumos pe lume.

Dumnezeu sa il odihneasca si sa ii dea putere Mirelei sa treaca peste aceste clipe grele,desi stiu ca nu va trece niciodata cu adevarat peste asta.Insa raman amintirile si clipele frumoase traite impreuna.

Condoleante Mirelei si intregii famii.

4 gânduri despre „Sincere condoleante

  1. Nu pot sa cred cas-a intamplat asta.Dumnezeu sa-l odihneasca!!!imi pare nespus de rau.Am sunat-o pe Mirela imediat ce am vazut la tine postarea,pt ca nu mi-a venit a crede,cu toate ca am recunoscut curtea,si e adevat.F trist!!!nu am cuvinte,sunt atat de trista!!

  2. Da,Maryanne,asa este,este foarte trist.Nici mie nu imi vine sa cred.Mai zilele trecute am facut o comanda la ea si mi-a spus ca sotul ei duce coletele la posta.Iar acum asta.
    Dn pacate asta este viata.Trebuie sa incercam sa ne-o facem cat putem de frumoasa,pentru ca intr-o clipa…………….se duce.

Lasă un răspuns

