La multi ani, baiatul meu drag!!!!


Astazi,16 Septembrie 2010,la ora 18.35,baiatul meu va implini 3 ani.

Sunt 3 ani minunati,plini de bucurie,alaturi de o minune ce mi-a fost daruita de Dumnezeu.

La multi ani,baiatul meu scump,sa traiesti,sa cresti mare ,sa fii sanatos si sa ne bucuri fiecare zi a vietii la fel ca pana acum.

Te iubim nespus!

Poza din prima zi si poza de acum:

32 de gânduri despre „La multi ani, baiatul meu drag!!!!

  1. LA MULTI ANI FERICITI!!!!
    SA CRESTETI MARI, SANATOSI SI SA VA DEA DOMNUL TOT CE ESTE MAI BUN, MAI FRUMOS SI MAI CURAT!!!
    VA PUPAM DULCE!!!
    ELI SI DAMIAN

  2. La multi ani,David ! Sa cresti mare si voinic,sa fii norocos si mereu voios!Sa-ti iubesti parintii si sa-ti protejezi surioara ca un frate mai mare ce esti.(E baiat mare de-acum,de asta i m-am adresat direct).P.S.Victoria,incepand de azi vei sarbatori odata cu Elisa 🙂

    1. OMG,deci Elisa e bunicuta.Ce ma bucur :))) Multumesc mult ca m-ai anuntat.
      Multumesc frumos,in numele lui David,de urari.Chiar azi mi-a spus foarte serios ca eu si Rebecca suntem fetele lui si el are grija de noi sa nu ne fie frica de nimic :))

  3. Draga Victoria,
    cu putina intarziere am aterizat si eu pe blogul tau sa-i urez lui David toate cele bune!
    La Multi Ani!
    Sa cresti mare si sanatos!
    Sa ai noroc in viata si sa fii fericit!
    Va imbratisez pe toti si …azi am emotii sa n-o scap din brate pe nepotica mea 🙂
    Pa,pa!

Lasă un răspuns

