Trandafiri


Asta este adus de sotul meu.Daca tot m-a vazut ca m-a cuprins febra plantarii butasilor de trandafiri,mi l-a adus alaltaieri de la serviciu.Este superb si miroase extrem de frumos.Mi-a spus ca era sub forma de tufa cam de 1 metru inaltime.

Bineinteles ca l-am aranjat imediat,adica i-am taiat florile, apoi tulpina imediat sub un nod si l-am plantat cu 2 noduri in pamant(sau cum s-or numi alea) :))

Sper sa se prinda,ca imi place foarte tare.

4 gânduri despre „Trandafiri

Lasă un răspuns

