Un copac cu flori


 

Ca tot omu’  mi-am pus si eu zorele pe langa un gard.Nu de alta,dar sa il mai maschez putin pana ne-om face unul mai aratos si pe partea asta, ca arata cam urat.Dar zoreaua mea cea bleu cu alb,s-a gandit sa urce in copac,asa ca acum am o frumusete de dud cu zorele .La anul le voi semana special sa se urce in copaci ca imi place tare mult.

6 gânduri despre „Un copac cu flori

  1. Pai zorelele se autoinsamanteaza,asa ca nu mai trebuie sa semeni in primavara.Am oarece indoieli legate de astea albastre,dar celelalte sigur rasar,si ce multe rasar.

Lasă un răspuns

