Murele


 

Am cules zilele trecute cam 1,5 kg de mure de pe marginea drumului in sat la mine.Avand in vedere ca eu stau mai in capatul satului,aici sunt o multime de locuri cu rugi de mure salbatice,asa ca,desi nu prea am timp,am reusit sa culeg si eu cateva.Daca as avea mai mult timp la dispozitie,probabil ca as culege vreo 5 kg intr-o zi,atat de multe sunt.

Le-am spalat bine,si le-am pus in pungute la congelator.Inca nu m-am hotarat ce sa prepar din ele,dar ma gandesc tot mai mult la un sirop,ca tot imi cere David mereu suc,iar fructe pentru compot nu prea mai am.

2 gânduri despre „Murele

Lasă un răspuns

