Septembrie


 

O multime de flori am anul asta,desi nu prea am stiut eu cum sa le seman sau plantez foarte bine,din cauza ca nu stiam dimensiunile lor la maturitate.Asa ca am acoperit multe din ele in special cu craitele uriase,care nu stiam ca vor creste atat de inalte.

Asa am reusit sa acopar 2 calle,1 hortensie si irisii pitici.Cei din urma nu este o tragedie ca i-am acoperit pentru ca oricum,atunci cand au inflorit ei craitele abia rasareau,asa ca am putut sa ma bucur de ei in voie.Callele si hortensia insa,au ramas micute din cauza ca nu au mai avut lumina.Mi-a fost teama sa le mai mut in toiul veriica sa nu le pierd,asa ca le-am urmarit sa vad cum evolueaza.Nu au facut-o,in schimb ma bucur ca macar nu le-am pierdut.

La anul avem alt plan de plantare a florilor acum,ca mi-am facut o idee despre fiecare in parte.Plus ca voi mai adauga multe alte flori achizitionate intre timp.

Ce ma bucura este ca toti trandafirii prinsi asta toamna cu pet , anulasta au si inflorit,chiar de 2-3 ori.Acum,multi dintre ei au iarasi boboci.

Petuniile puse de mine din seminte,au fost cam anemice, asa ca anul viitor le vi ciupi varfurile si voi pune lastarii rupti in pamant direct pentru a le inmulti.

Am plantat bulbii de gladiole destul de tarziu,si ma gandeam ca nici nu ma voi mai bucura anul asta de flori,insa am vrut sa nu pierd bulbii.Spre surpriza mea acum,cand la majoritatea s-au trecut gladiolele eu inca ma bucur de ele. 🙂

Ghetisoara primita in dar de la vecina mea s-a dublat ca si volum intr-o luna de zile.Imi place foarte tare.Sper sa imi reziste si peste iarna.

Cam astea sunt florile melela inceput de toamna.Acum,ca am scapat si de tantari,este o adevarata placere sa stau in gradina si sa le admir.

6 gânduri despre „Septembrie

  1. Frumos, asa a fost si la noi in primul an. Deja in al doilea, erau mult mai bine organizate, dar ca eu imi amintesc cu mare drag de amalgamul de flori din primul an. Acum m-am incarcat de bulbi multi de gladiole galbene, lalele, narcise, etc. o sa incerc sa fac un troc cu alte culori/soiuri. O trimit pe mama soacra pe la prietenele ei, imediat ce scap de vecini si vad ce loc imi ramane. Am o groaza de treaba si trebuie sa mut iar trandafirii, sper ca de data asta, la loc definitiv. Ce fac puiutii tai?

    1. Eu bulbi nu prea am,decat de gladiole mai muti ,ca am primit toamna trecuta si primavara asta de la prietene.In rest doar cativa de lalele si cativa(care nu stiu daca nu cumva i-a scos sotul meu din greseala) de narcse.Si eu trebuie sa mut iar.Toate florile :)) I s-a nazarit lui Marius ca vrea alt fel de aranjament.Nu ca nu ar avea dreptate,ca imi place si mie ideea,dar cand a gandesc sa mut iarasi tot……..
      Daca iti place ceva de la mine nu ezita sa imi ceri.Iti dau cu drag.
      Copilasi mei sunt foarte bine,multumesc.Sunt tare cuminti amandoi.

      1. Am vazut ca ai inceput la trandafiri, eu astept cu interes sa tragem gardul ca sa am si eu loc sa mut totul. Deja mi-e cam teama sa nu se puna frigul, dar am trandafirii de scos din ghivece, lilieci, magnolii, hortensia, plus niste visini si pruni mici, pe care i-am lasat sa creasca pe langa cei batrani pentru cand vom muta toate mai pe langa casa (ne separam in sfarsit de vecini). E multa munca, nu mai vorbesc de bulbi, am scos numai o parte din ei. Am prins si eu butasi intr-un ghiveci, au deja crengute, trebuie si ei plantati undeva si musuroiti, ca sa nu-i mai pierd cum am pierdut iarna trecuta (am plans dupa ei!). Ma bucur ca sunteti bine, spor la treaba!

  2. Da.imi plac foarte mult trandafirii si vreau sa am cat mai multe feluri..
    Intr-adevar,e greu ,dar e frumos.Cu atat mai mult cu cat stii ca de acum incolo nu te va mai deranja nimeni,nu-i asa? Stiu ca si eu am patit asta anul trecut.
    Te pup si iti doresc spor la treaba si tie.

Lasă un răspuns

