Seminte si rasaduri


 

Azi am pus a doua tura de seminte, de data aceasta de legume.Pe 6 Februarie am pus semintele de flori,din care deja au rasarit petunii, hibiscus moscheutos, datura mov si macii de gradina.

Astazi am pus seminte de rosii galbene “Elisa” :) , rosii Black Tula, San Marzano si Brown Cherry, ardei  americani portocalii tot de la Elisa, ardei Korn, ardei de copt si vinete albe de la Elisa. Careia, cu ocazia asta, ii multumesc din nou si o pup pentru minunatiile de legume pe care acum le am si eu in gradina.

Mai intai am pregatit paharele de plastic ramase de la iaurtelele lui David, pe care le tot strang de anul trecut.

Le-am gaurit pentru drenaj, le-am umplut cu pamant de flori Florimo si le-am etichetat in ordinea insamantarii cu semintele pe care le-am tinut in apa timp de 2 zile. Unele chiar incepusera sa incolteasca.Dupa ce am pus in fiecare pahar cate 3-4 seminte, am presat usor pamantul pentru a se lipi de seminte si le-am asezat in ladite de plastic cu folie pe fund pentru a nu se scurge apa pe raftul unde am pus laditele.Se pot pune paharele si in tavi.

Am facut un ceai concentrat de musetel si am udat fiecare pahar in parte. Cu ceaiul rece, desigur. :)Este bun ca si remediu bio impotriva caderii plantutelor. Daca va fi eficient o sa va anunt mai incolo. :)

Acestea fiind spuse si facute , am pus laditele  la loc luminos si cald si am terminat cu rasadurile pe care le voi creste in casa pana ce timpul imi va permite sa fac rasadnita, si atunci le voi muta acolo.

15 thoughts on “Seminte si rasaduri

  1. Tu fetiţă, nu-i mai da otravă copilului! fă-i iaurt în casă că se face uşor şi e infinit mai sănătos.
    iar păhăruţele de plastic de unică folosinţă, nu-s chiar aşa de scumpe

    în altă ordine de idei, vreau şi eu seminţe de roşii din alea faine!

    • asta mananca zilnic.Iaurt de casa din lapte de tara.Dar iarna de unde sa iau fructe ca doar nu o sa ii pun mere si portocale in el.Plus ca nu iese dulce.Vara ii fac cu capsuni,zmeura…
      Nu sunt scumpe dar sunt proaste

  2. Vad ca ti-au rasarit deja, Victoria ! Sa ai parte de o recolta buna si sa ne pui poze, sa vedem cum s-au facut ! Asta cu musetelul, n-am stiut-o ! Stiam ceva cu apa oxigenata in apa de udat, dar n-am incercat-o inca .

  3. Am incercat si eu cu musetel si metoda a dat roade pe rasaduri de Hibiscus, Lavanda, Lobelia si Pufuleti(pe astea le-am pus pana acum), n-am pierdut nici o plantuta care a rasarit.

    • Buna Nori.
      Eu incep pe 20 Februarie cu ardeii(uti,grasi,kapia si gogosari), pentru ca semintele de ardei incoltesc in 3 saptamani.Asa ca sa nu iti faci probleme daca nu rasar dupa 10-15 zile. Apoi urmeaza vinetele si,dupa 1 Martie, rosiile. Mai poti pune si alte seminte dupa 1 Martie, de flori si orice alte legume.
      Spor la treaba!

Lasă un răspuns

